Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manchester, England Nov 14th and 15th - super setliste nema novih pesama ali ima did I let you know :D

3 posters

Go down

Manchester, England Nov 14th and 15th - super setliste nema novih pesama ali ima did I let you know :D Empty Manchester, England Nov 14th and 15th - super setliste nema novih pesama ali ima did I let you know :D

Post by Nick The Spamlord 15th November 2011, 03:43

Monarchy of Roses
Dani California
Charlie
Look Around
Otherside
If You Have To Ask
Can't Stop
The Adventures of Rain Dance Maggie
Blood Sugar Sex Magik
Me & My Friends
Factory of Faith
Under the Bridge
Higher Ground
(Stevie Wonder cover)
Californication
By the Way
Encore:
Chad & Mauro Jam
Sir Psycho Sexy
They're Red Hot
(Robert Johnson cover)
Everybody Knows This Is Nowhere
(Neil Young cover)
Give It Away
Final Jam

Video:

Californication ima intro :D

Josh je pokidao ovde :D

Day II
Monarchy of Roses
Dani California
Tell Me Baby
Scar Tissue
Look Around
She's Only 18
Can't Stop
The Adventures of Rain Dance Maggie
Hard to Concentrate
Right On Time
Did I Let You Know
Under the Bridge
Higher Ground
(Stevie Wonder cover)
Californication
By the Way
Encore:
Chad & Mauro Jam
Around the World
Soul to Squeeze
Give It Away
Final Jam

Josh bi trebao da produzi ovaj intro za monarchy of roses bar jos 20 sekundi :D

ovo je under the bridge

Ovaj ce verovatno da stavi ceo koncert, do sada je stavio 8 delova

ovo je sesti deo i to je jedan super mali jam pre she's only 18 koji rastura :D

Sad jos cekamo did i let you know :D

Imam predlog za Charlija i ostale. Da li bi bilo bolje da se napravi podforum u okviru ovog dela foruma koji bi se zvao I'm With You tour (ili tako nesto) i da se prebace sve teme koje su vezane za turneju (teme o koncertima, najavama i slicno) Pitam zbog preglednosti da se ne trpa sve ovde

Last edited by Nick The Spamlord on 16th November 2011, 03:26; edited 4 times in total
Nick The Spamlord
Nick The Spamlord
Yertle The Turtle
Yertle The Turtle

Number of posts : 12176
Registration date : 2008-11-18

Back to top Go down

Manchester, England Nov 14th and 15th - super setliste nema novih pesama ali ima did I let you know :D Empty Re: Manchester, England Nov 14th and 15th - super setliste nema novih pesama ali ima did I let you know :D

Post by Charlie`From`Stadium 15th November 2011, 10:51

Imam predlog za Charlija i ostale. Da li bi bilo bolje da se napravi podforum u okviru ovog dela foruma koji bi se zvao I'm With You tour (ili tako nesto) i da se prebace sve teme koje su vezane za turneju (teme o koncertima, najavama i slicno) Pitam zbog preglednosti da se ne trpa sve ovde

Moze. Ali sta tacno mislis. Ceo podforum ili?
Charlie`From`Stadium
Charlie`From`Stadium
I am what I am Most motherfuckers Don't give a damn

Number of posts : 6871
Registration date : 2008-05-20

http://charliefromstadium.blog.hr

Back to top Go down

Manchester, England Nov 14th and 15th - super setliste nema novih pesama ali ima did I let you know :D Empty Re: Manchester, England Nov 14th and 15th - super setliste nema novih pesama ali ima did I let you know :D

Post by Tanja 15th November 2011, 23:22

Charlie`From`Stadium wrote:

Moze. Ali sta tacno mislis. Ceo podforum ili?

I ja mislim da je to dobra ideja! a sad mozemo napraviti podforum kao sto je i rhcp download, a mozemo i u skolopu RHCP napraviti Tour! :)
Tanja
Tanja
Yertle The Turtle
Yertle The Turtle

Number of posts : 10378
Registration date : 2009-08-12

Back to top Go down

Post by Charlie`From`Stadium 16th November 2011, 23:57

Ja mislim da podforum vredi otvarati samo ako bi se u njemu smestili svi nastupi i turneje. Ali to je zaista mnogo posla. U svakom slucaju nigde ne zurimo.

Charlie`From`Stadium
Charlie`From`Stadium

Back to top Go down

Post by Nick The Spamlord 17th November 2011, 01:48

Da, glupo je praviti ceo podforum kao sto je download. Ja sam mislio da se napravi podforum u ovom podforumu, ako razumete sta hocu da kazem lol (siguran sam da moze da se napravi to ovde)

Da putanja do njega bude forum/Red Hot Chili Peppers/I'm with you tour

Audio prvog koncerta
[You must be registered and logged in to see this link.]
Nick The Spamlord
Nick The Spamlord
Yertle The Turtle
Yertle The Turtle

Back to top Go down

Post by Charlie`From`Stadium 18th November 2011, 01:47

Da, ali unutar Red Hot Chili Peppers Foruma moze biti samo tema.
Charlie`From`Stadium
Charlie`From`Stadium

Back to top Go down

Post by Nick The Spamlord 18th November 2011, 04:02

Siguran si da ne moze da se napravi poseban deo? Vidjao sam to po raznim forumima ili ti hoces da kazes da neces to da radis jer nisi nigde?
Nick The Spamlord
Nick The Spamlord
Yertle The Turtle
Yertle The Turtle

Back to top Go down

Post by Charlie`From`Stadium 18th November 2011, 21:10

Mogu da proverim. Ali mislim da ova verzija foruma ne moze imati pod forumu medju temama nekoga podforuma.
Charlie`From`Stadium
Charlie`From`Stadium

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down